You took your suitcase, I took the blame. Now I'm trying to make sense of what little remains. I'm falling to pieces, yeah. I'm falling to pieces.



Haha posARN. Nä men tjena. Hur är läget? Hoppas det är lungt. Torsdag today. Gillar inte torsdagar. Men imorgon är det fett mycket fredag och det gillar man ju. Hört att det ryktas om ännu en night på grönan, Hoffmaestro ska ju vara där. Är inget bigfan dock men nice att träffa lite people. Waka waka. Anyways, det är lungt i plugget, allting rullar på, I'm still alive och faktiskt så det blev lite changed planes med min dansgrupp. I'm back on. GRREAT! Yes. Woop woop! Mer då? Vill dö ibland. Hah rough truth. Men vill springa jorden runt också ibland. När hjärtat pumpar utav nitroglycerin. Ni fattar ingenting by now i guess, inte jag heller. Just saying att jag will be the största vraket här på bloggen sometimes. Men jag kommer att varva det lite snyggt med att vara the happiest person on earth också. Landar liksom inte, kör antingen eller. Eller inte alls. Typ som nu. He wosh. Gotta go. Puss va

Kommentarer
Postat av: Jenny

galet ballt foto!

2010-09-11 @ 19:51:31
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback