Du vet jag ljuger när jag säger att jag är din vän. Och när du känner dig tom, då ska jag följa dig hem. Kom så tar vi sista bussen som går hem.



Hola. Hänger lite i Solna nu sähär på eftermiddagen, dricker way to mycket kaffe som vanligt och lyssnar Håkan. Bra torsdag idag för jag har inget plugg, det är fint väder, och så kommer ju min kamera idaaag lalala!!!!11oneone. Måste säga att ni readers har ganska bra koll faktiskt! Efter många om och men fick det bli Canon Eos 550D i alla fall. Och strax ska jag rulla mot Söder för att hämta den där borta. Dör lite när jag tänker på det hohohho. Jobbade ändå sex veckor av det här sommarlovet just for this. Och satan i gatan vad det ska bli värt det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback