Hiphop som frukostflingor



Eyo. Torsdag. Sov lite för lite inatt och min hals strejkar fortfarande men dagen har varit fin. Andra dagen i nya klassen actually och det funkar. Bytte igår av lite olika anledningar, men nu går jag med två crazy blondes and we're having fun! Efter skolan åkte jag med mina ladies Steffie och Isa mot nacka för att handla lite stuff. Och jag köpte nya skor. Typ tjugoandra paret.. Men jag hade haft mer ångest om jag inte köpt dom! Hehe. Vi hade det galet greaat i alla fall, och jag typ bröt revbenen av garv upprepade gånger för alla dumma saker vi sa. Yees. Nu har jag landat hemma. Tänker inte göra något mer ansträngande än att pallra mig till sängen ikväll. Fast först te. Mysiii. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback