Försöka känna varje gång att det är meant to be.



Tror min soul har dött. Är så äckligt trött på hat. Det spelar ingen roll om det handlar om SD i riksdagen eller bara idioter som inte vet när man ska stänga käften. Det är samma hat. Samma människor som tar ut sina jävla problem på andra och skyller sin skit på omständigheterna. Och grejen är att det är ni som är omständigheterna. Ni som bär på för mycket skit i ryggsäcken liksom. Anger, disrespect och allmän jävla crap som ni missat att ta hand om. Som ni sedan drar ner oss andra i. Det är ni som borde behöva packa era jävla väskor och bara dra härifrån. Ni vet omprio eller stick. Fyfan. Det värsta är att jag just nu sitter här och förklarar mitt hat mot alla bittra dryga jävla idioter. Så I'm one of them now. Ska fan bli omprio i min egen ryggsäck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra skrivet!

2010-09-20 @ 22:49:03
Postat av: Linnea

Asså nu tröttnar jag. Om det är nåt säg nåt i verkligheten istället för att skriva det på bloggen hela tiden och sen komma till skolan och låtsas som ingenting. Vi har inte betett oss värre mot dig än vad du har gjort mot oss. Vi har drivit med dig precis som du drivit med oss. Om allting är "gå över gränsen" för dig så kanske du ska akta vad du själv gör. Det är väldigt svårt och veta om det blir för mycket om du gör samma sak själv, eller hur? Kanske inte ska prata alls och bara hålla käften hela tiden så att du inte blir ledsen jämt och ständigt för något som vi inte ens förstår varför. Sen får man ju ingen förklaring heller. Och allt tjat om att dina vänner utanför skolan är på ett annat sätt. Jag förstår att de inte är som oss och de är säkert jättesnälla. Men snälla, jag tänker inte ändra mig för att vara som någon annan. Kom inte till skolan och låtsas som om allt är bra om du sedan går hem och skriver på datorn (inte ens till oss utan publicerar för alla som jag gör nu) så att alla får veta vilka "dåliga" kompisar vi är.

2010-09-20 @ 22:51:11
Postat av: Elin L

<3

2010-09-21 @ 00:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback