Snoriga armar och en randig king, glömmer aldrig bort min tonårssynd. Hemmafester och en stulen bil, jag satt vid fyrisån och döda tid.



Wäässuupp? I am chilling. Har druckit lite too much kaffe by now. Yeah good svenglish. Blir en massa cookiepoints. Skolskämt dock. Fast pallar inte skolan. Pallar inte söndagsångHESTen. Pallar inte att det är måndag imorgon. Pallar egentligen ingenting men idag pallar jag med det. Att inte palla någonting. Wah. Är fett lazy chey, klockan är typ tre. Har mjukisar och trassligt hår. Tänker inte göra något åt det. Glamorous bor inte här idag. Nope. Vad ville jag ha utav av detta inlägg då, well dunno. Det är söndag, everybody nördar data på söndagar. Mycket läsare + nada update ger mig dåligt samvete. Så HEY på er. Way to go med detta inlägg yeah. Bättre än inget och tanken som räknas. Det är inga problem eller hur? Vecka 37 på g, ska kriga varje dag. Måste palla. Äpplen. Höhöhö. Nä men seriously, ska bli kickass i skolan. Ska fan bli kickass på hela livet. Woop. Men nu -  Gotta stop this dravel. Puss va

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag älskar dina dravel!

sv: jaaaaa håkan <3

2010-09-12 @ 18:57:34
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Linnea

nej nu var du obeskrivligt söt på din bild asså! :D

2010-09-12 @ 20:50:30
URL: http://linneaweiler.devote.se
Postat av: Isaura

Åhhh fyfan vad du är SNYGG. Avundsjuk = jag.

2010-09-12 @ 21:49:45
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback