känner hur det bränner inom mig.






Hola. Är feTT trött. Har feTT ont i huvudet. Det är feTT kallt. Och allt är typ feTT jobbigt. Borde skriva något necessary om hur feTT nice den här dagen var, men den var inte så nice. Började klockan eTT, visstvisst, och såg bio med skolan, visstvisst. Men är inte på topp för det och filmen var dessutom e to the fterbliven. Någon trillade av en finlandsbåt och en annan trodde han var en katt liksom. Ja ni hör ju. Dessutom tog det två timmar att åka hem sen. Och när man missar färj-ursäkta-jäveln med en minut gör det bara grejen värre. Sverige har ju också gått och blivit typ nordpolen såhär på senare dagar, så lite köldskador kom på köpet när jag fick stå där och vänta halva livet på nästa. Suck. Okej nu ska jag sluta. Om solen skiner ska jag inte hänga. Shit, jag måste verkligen sluta låtsas som det regnar. Blööööö. DIE den här dagen DIE. Hejdåew.

Kommentarer
Postat av: Steffie

Finlandsbåten? Haha, ah för det hände fan...

2010-10-07 @ 10:22:57
URL: http://kungsteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback