Should have known.



Hello fellas. Har inget nice to tell you idag. Det är torsdag, och jag är äckligt trött. Har spenderat eftermiddagen i soffan framför alla gamla repriser av top model och project runaway, yeah you name it. Chili. Skoldagen var shorty och imorgon är det finally hehehelg. Lite folk som fyller år vet jag så mina planer lutar åt partajjj på bortaplan both days. Får se hur det blir. Vill dddansa och vara gggglad. Dansa fastän hjärtat bristerrrrr. Säkert igen. Dansa säkert. Åh jag orkar inte. Dö. Livet är fult och fint och upp och ner. Ibland vill jag inte vara med alls och ibland vill jag ha allting. Det är så äckligt komplicerat och så äckligt simpelt på samma gång. För det mesta har jag har ingen koll alls men du kan få vara en del av det ändå. Du kan få vara det enda jag har koll på. Om du vill. Om jag vill. Suck. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag älskar dig. Du förtjänar ingenting förutom det allra bästa. <3

2010-10-21 @ 20:08:55
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback