Jag tror inte alls på nåt mer, för jag trodde en gång på det här. Är ni med mig broder, syster, för jag vet ni har vart här. Dansa fastän hjärtat brister, dansa fastän du inte är här.




Jag ska dansa fastän hjärtat brister,
ska dansa fastän hjärtat brister.
Det går sönder i takt med basen i marken,
det går sönder i takt med värkande huvud.
Vulkan inuti men polerad yta.
Det här golvet ikväll,
jag ska va sist här.
Dansa fastän hjärtat brister,
dansa fastän du inte är här.

Jag ska dansa fastän hjärtat brister,
ska dansa fastän hjärtat brister.
Dåliga bandet jag tycker inte om er,
men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer.
Dpela nåt som alla kan, jag kan berätta nåt som alla kan.
Är ni med mig syster, bröder?
dansa för att hjärtat blöder.

Å jag ska dansa för att hjärtat blöder,
ska dansa för att hjärtat blöder.





SÄKERT - DANSA, FASTÄN.


Kommentarer
Postat av: Jenny

nästan 747 ;D

tuff bild!

2010-10-17 @ 17:36:56
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback