Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser. Hur små saker blir stora på nära håll.



Hola. Idag snackar vi hardcore-förkylning, borde struntat i conversen igår.. Moonbots?? någon??? Eh. Tänkte gå upp tio men imorse kändes det inte som en lika bra idé som det gjorde igår så jag sov tills ja typ nu. Äter ballerina till frukost och är sur_chey_94 för att jag veeet att idrottsuppgiften inte kommer göra sig själv. Men jag vill inte heller göra den liksom. Blö. Längtar lite tills jag är klar med skolan, som i nian. Sommarlovet då var typ the time of my life för att grundskolan var O to da VER. Var taggad på allting och gymnasiet framförallt, sen ba kom the truth fram och det var inte så j-vla fab ändå. Men ah. Ska inte klaga. Det är fint när det går men det gör inte det nu. Två steg fram blir ett steg bak. Och känslan kommer tillbaks. Typ. Måste sluta quotea. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback