Där brukar man va ensam, men aldrig få va själv.



Hello fellas. Idag ser jag ut som stryk. Mår lite så också. Har sovit way too lite de senaste dagarna och man känner av det direkt. Har dock sovmorgon imorgon tills klockan tolv, och det känns rätt sweeeet med tanke på att allt jag vill göra är att ligga i sängen. Ni vet, lika mycket ork som en sten typ. Yes. Känner att min blogg fått tidernas emo-flow och att ni antagligen ser mig som grinig_chey_94 by now.. Hate to say it men det är lite så det är. Inte alltid men sometimes liksom, just nu lite oftare än vanligt. Men like the usual, jag kommer igen. Alltid. Det måste bara vara dåligt först för att det ska kunna bli bra sen. Något sånt. Nu ska jag dricka te och typ dra ner gardinerna så jag slipper se snön utanför. Blö. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback