Hopp är en illusion, att falla är tradition.



Hola. Har varit dålig på att blogga the last days, skyller det på höstlovet. Har spenderat tiden med lite fint folk instead. Var med steffie och carro först, vi fikade lite, spelade spel och hade det allmänt bra sådäR. Träffade elinpelin sen också, today. Länge sen vi sågs så det var sweeet. Woopwoop. Gotta stay positive men, fyfan. Jag spottar på livet just nu, orkar inte med. Höstlovet är snart slut, det är äckligt väder, och måste tacka för the backstabbing. Haha vänner va? Fast. Placerar er behind. People always change, och jag är också en person. Allting börjar om, jag kan börja om. Utan er.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Tack! Jag önskar bara att det hade varit silvrigt istället för guldigt, men det funkar ända :)

2010-11-05 @ 21:18:41
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback