kaffe/cigg


By tumblr.
Can we pretend that school desks in the classroom are like mattresses? I could really use a nap right now!
Till melodin av airplanes in the nightsky yadayada. Haha.

Är sur och arg och ledsen och trött och blir allt det där på samma gång när jag tänker på att det är en miljon
minusgrader ute. Jag har dessutom deadline på radioprogrammet vi gör i skolan på fredag, samt att jag måste
skriva, -läs ska ha skrivt- ett tal till svenskan då också. Är jag klar? Nope inte alls. Errrr ångesten gör sig
påmind liksom, och min framförhållning rockar inte.
 Suck. Känns som att jag tar en paus här, vill skriva
men det blir bara allmänt dravel om ingenting eller ordbajs och då kan jag lika gärna skippa det liksom.
Hörs om någon dag eller till helgen. Puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback