IT'S BETTER TO BURN OUT THEN TO FADE AWAY.



Hello fellas. Soffhäng atm och pimplar kaffe. Looking kind of unsharp så det blir till att duscha och ta tag i livet snart. Eller något. Äsch stryk det sista, det är ju lördag. Ikväll lutar det åt lite filmkväll med kollektivet. Sunes jul på g och antagligen lite cola och träningsvärk i magen på det. Mina läjdäs ♥. Blir till att käka lite food in a while, men ska kirra utväxten på håret (som slutade vara snygg för en sisådär tre månader sen) först. Jepp. Btw så är jag glad_chey_no1 som fick fotojobb på torsdag! Ett band som behövde hjälp med lite photos till pr och sin hemsida och så bad de mig! Känns ganska koooolt, men ska ju inte skryta.. Hah fast driv, klart jag ska. HELL YEAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!111etttett Fatta hur disko det lär bli liksom! Wieeeeeee

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh fan va skoj! vad heter bandet? :D

2010-11-27 @ 17:39:37
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback