YOU CAN'T NEED SOMEONE YOU DON'T HAVE



Hallå vänner. Kom hem från isa nyss, det bidde en spontanvisit där med loppan efter lite om och men. Vi satt i köket, pimpla te och ni vet bubblade om allt mellan himmel och jord. Såg grey's och rullade hem strax efter. Nu lutar det mot sängen inom en snar framtid, ska bara kolla läget på datorn först liksom. Imorgon ska vi till radiohuset med skolan, börjar tio och slutar elva typ. Känns som en stor bedrift! Sajkkkkkk. Nä men det ska bli kewl. Och efteråt ska jag med tjejerna till staden och snacka strunt, kolla NK's julskyltning som Michelin sa. Jepp. Förresten fick jag VG på matteprovet. Det har bara hänt två gånger i mitt liv. Så idag var jag rätt ÅSM. Sova var det. Puss va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback