Lets just drink to get drunk and tell each other everything, for a drunken mind speaks a sober heart.



En cigg förkortar livet med 5 minuter. En öl förkortar livet med 2 minuter. En skoldag förkortar livet med 8 timmar. Seeer ni poängen? Errrr. Kom hem nyss, och detta väder är inte att leka med. Känns som att jag frysit ihjäl femton gånger idag och sen så insåg jag att det bara varit en minusgrad ute.. Which means att om det ska bli lika kallt som förra vintern så har vi nitton grader celsius to go. Vi snackar istid här. Jag kommer att gå under big time. Usch. Hmm nu ska jag pimpla kaffe och trilla till soffan, börjar inte förens tolv imorgon och det gör allting lite mer lidligt. Förhoppningsvis är alla bussarna inställda också så att jag slipper gå till skolan överhuvudtaget. Gå upp överhuvudtaget. Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

fyfan. jag vill inte ha den kalla vintern :(

det är så galet kallt hemma hos oss redan...fatta kallt d kommer bli sen! aahh D:

2010-11-23 @ 21:40:21
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback