I just want to sit in my underwear with you on the couch and watch crappy television all day.



Hola. Kunde inte somna förens det blev ljust ute inatt så idag ser jag ut lite som stryk och tar typ sliten till nya höjder. Känner mig rätt messed up sådär och skulle döda för en kaffe eller fjorton. Ärkepessimist javisst. Igår satt jag i brist på annat att göra och liv och hängde lite här. Och sure att det är mainstream idag "när jag blir arton yadayada" men det spelar ingen roll för såå lättt att I will do it too, tattoo fosho liksom. Woop. Anyways, igår släpptes biljetterna till Adams-rays konsert och gissa vem som har en? Jagjagjag!!11 Lalala. Lär bli så fett. It's friday today också och helg på gee, dock är min hals en killer och won't sammarbeta så får se om det blir uut eller bara stanna hemma tonight. Det visar sig. Allt jag hade på hjärtat fellas, nu ska jag genomlida matten. Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback