So raise your glass if you are wrong, in all the right ways.


Bild ur arkivet. Oskar ♥.

Häj kåmpisar. Vaknade för ett tag sen.. Känns som att allt som krävs för en messed up dygnsrytm är one natt utan bra sömn. Sen är man screwed.  Anyways, hittade rester från tacon igår i kylen och nu känner jag mig lite mer mänsklig igen. Två liter cola fanns också så kvällen blev precis lite mer lidlig. Dock blev jag emo när jag klev innanför dörren hemma och ni vet drog raka spåret mot soffan och tv'n. Kom in i vardagsrummet och så fanns det ingen jäkla soffa kvar där. Nä, för den hade mamma sålt på blocket. Och den nya kommer inte förens imorgon. Man ba, hallå? Jag menar om inte det får en att turna manodepp så vet jag inte vad. Låg i sängen istället, inte för att det var så illa men ändå. Soffan ♥. Nu är det Så mycket bättre på tv! Men juste. Vi har ju ingen soffa... Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback