Man måste dö några gånger innan man kan leva.


Reblogggggg

Häj. Igår när vädret var sådär överjobbigt så insåg jag att det inte funkar med converse längre. Egentligen insåg jag det för typ en månad sen men ni vet, jag ville inte inse det förens igår. Sååå.. Idag köpte jag nya skor! De är asum. Har ingen cool bild eller något, skulle bara säga det liksom. Asum skor. Woopwoop. Anyways, onsdag idag. Gick i skolan tre timmar typ, och hade redovisningar all the time. Till slut blev det rätt lame. Sen slutade vi. Rullade mot slussen och träffade mina donnor för att sedan åka home. Drack lite för mycket kaffe once again och nu sitter jag här och well, gör inte så mycket. Greys om en timme typ, trots min sovmorgon är jag trött_chey_big_time så will have to try my best för att vara vaken. Men det går nog. Puss va

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack :) den är från en second hand affär i Usa ^^

2010-11-10 @ 22:58:34
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback