I WANT TO HOLD HANDS AND WASTE FRIDAY NIGHTS WITH YOU.


Kryare tillfälle.

Hola fellas. Idag mår jag lite mindre fantastiskt och looking snäppet värre liksom. Vi snackar roadkill i håret, yesterdays makeup och bara allmänt trash. Borde kliva upp ur sängen men den ansträgningen will probably kill me så just nu är det jag och min nya love täcket som gäller. Steffie och michelle is right here too och satan i gatan vad produktiva vi varit idag. En värmde tevatten och en annan öppnade chipspåsen, och yeah that's pretty much it. Vi trillade hem två i natt och somnade på en nano alla i tre i steffies nittiosäng. Förstår inte ens how thats possible men det var mysigt och lite eh, varmt sådär. Innan var vi hos lite friends och dansade tills benen gjorde ont. Galet. Welll, that's all jag hade på hjärtat today vänner, ska kurera mig från mördarförkylningen som är på g nu, hämta colan, dra ner gardinen och slöa lite till på det här. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback