It doesn't matter if you're black or white..





På bilden i skolan just nu håller vi på med ett fotoprojekt, och jag har typ the time of my life på lektionerna om vi säger så! Uppgiften är att välja ett tema och sen fota något som förklarar det temat. Ett exempel var att man kunde välja organisationen Friends, och sedan fota en bild som då skulle visa mobbning osv. Jag jobbar tillsammans med elinpelin såklart och vårat tema är lite krångligare, men jag tänkte att ni kanske kunde gissa ändå. Bilderna här ovanför är min version av temat och vad tror ni, har ni någon aning om vad det skulle kunna vara?

Kommentarer
Postat av: Jenny

alla är annorlunda och det är okej? :)

2010-05-01 @ 20:23:05
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback