Att det kan göra så ont att tycka om.



Hello. Mitt liv är huxflux hela tiden just nu känns det som. Enda dagen är det strålande och nästa hade jag helst hittat en sten att krypa in under. Därav min rätt värdelösa upping här. Jag skyller också på att jag har väääldigt mycket att göra. Jag håller på att plugga på det sista i skolan nu, hade precis avslutning + genrep och hela köret med dansen, övningsdagar inför sommarjobbet (som för övrigt är här på Ica där jag bor), och så har jag haft en grym jäkla worry inför gymnasievalen. Jag har valt NTI i stockholm, inriktning grafisk kommunikation. Det känns helt rätt och jag ligger bra till med poängen. Det enda som stör mig är att det finns 24 reserver på den linjen och mitt liv hade känts rätt misslyckat om jag stod bland någon av dem. Det här känns som att det är det enda just nu som jag är riiikigt säker på. Det får inte gå fel! Imorgon åker jag iväg med familjen över kristi himmelfärd, och jag kommer inte hem förens på söndag. Jag känner mig inte det minsta taggad då trots ledigheten skolböckerna ändå kommer få följa med. Men vi hörs om några dagar hörni! Ha det bra, ni är bäst

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är grymt vacker amanda!

du känns stark, starkare än vad du tror! :)

2010-05-11 @ 21:45:46
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Elin. L

Du är bäst, glöm aldrig det! ha det bäst! <3

2010-05-11 @ 21:53:10
Postat av: Danielle

Du är bäst Amanda, me loooove your blogg! :D

2010-05-12 @ 22:23:28
URL: http://daniellehoffmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback