Stan är full av tanter och tragik



En sak som jag stör mig på very mutch är ibland när jag åker buss, och så åker man i en sisådär femtio minuter eller något, en lång tid iallafall. Och så sitter man där och har båda sätena för sig själv hela tiden ända fram tills den näst sista hållplatsen innan man ska gå av. Och just dååååå sådär superlägligt så kommer det en människa och sätter sig bredvid.. Värst är det är det när det är en gammal tant som släpar sig på bussen och riskerar halva livet för att få sätta sig på just den platsen, och så sitter man där och vet att om tvåhundra meter ska hon få riskera livet igen.. Eh ja.. Jag däremot, när jag blir gammal ska jag vara fit for fight dygnet runt, en riktig karatefarmor liksom. Lyssna på Nrj och dra av de senaste dancemovsen när jag är ute och festar loss varenda helg! WOHO. Okej, kanske inte. Men lite kul hade det ju varit, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback