I WAS FLYING, NOW I'M CRASHING



Hello guys. Igår var jag back in romme och åkte lite mer snowboard, keewwl! höhö. Jag var där med elin och det funkade finfint tycker jag. Förutom den lilla delen att jag trillade framlänges och åkte på mage nerför halva backen.. Eh. Det gjorde inte särskilt ont då men today vaknade jag och tyckte att det kändes ungefär som att mitt huvud inte längre var en del utav min kropp. Mhm. Nackspärr big time så att säga. Dum som jag är kunde jag inte låta bli att pallra mig till bodyjoy och köra världens roligaste bodyjam (det är roligt när man inte har ont alltså) och det har jag ju fått äta upp nu. Dessutom flög f*n i mig och helt plötsligt storstädade jag hela mitt rum bara sådär. Nu är det iallfall rent här och mina muskler har fått göra någon nytta, nackdelen (HAHAHA NACKDELEN) är att jag inte kan röra på mitt huvud utan måste vända hela mig om för att titta åt nåot annat håll än rakt fram. Jättecharmigt sådär.. Men vadfasen, den ljusa sidan är ju nu att jag åtminstonde kan skryta om att jag vet hur det känns att vara lite halvt invalid.
 Nu ska jag ta min femtioelfte alvedon och gå och dricka lite vaniljte. Sleep tight! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahh ditt klantarsel ..... x)

2010-03-05 @ 23:33:48
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Aj da, men det var kanske värt det? ;-)

2010-03-12 @ 10:10:04
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback