Look i'm as high as the sun


Tjaba! Ser ni scenen? Och ser ni teddyn i taket på scenen? Jarå, det är precis som ni tror. Vi såg TEDDYBEARS
på gröna lund idag! Woho, dags för del två av min såkallade ekologiska sommar, eller ja..
Gröna sommar om ni så vill. Haha vad rolig jag är.



Längst fram satt vi och taggade till i två timmar!



Tyvärr fick jag redan efter tre låtar ge upp min perfekta plats. Det stod för många idioter bakom oss och efter lite för mycket typ halvt klängande över oss, då de var grabbs som stod behind och var typ två meter längre än oss, och efter lite för många slag i huvudet när de "diggade"så kände jag helt enkelt inte att jag orkade stå kvar där. Ännu mindre när de puttade bort Miranda ifrån oss. Det slutade med lite panikångest mitt i allt och vakterna fick bära ut både mig och Mirrey. Strongt av Elin däremot som stog kvar trots tryck från (besökssrekordet) 32 000 andra människor.



När vi torkat tårarna hittade vi visserligen inte en lika bra plats, men musiken hördes i alla fall och öset var grymt! Teddybears 11 juni, check! Mobilkamera kvalité? Jadå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt! ska se dom på arvika :D

2010-06-12 @ 03:40:14
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Elin

Så jävla AWESOME!!! och Jenny, du kommer INTE bli besviken! :D

2010-06-12 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback