I keep dancing on my own



Tjaba! Today var min sista skoldag, igår var balen och imorgon väntar avslutningen. Idag har jag känt mig ungefär som jag har haft hubbabubba i hela huvudet, men man mår ju som man förtjänar. På the bild ser ni min franska bok. Ända sedan jag fick den för fyra jäkla år sedan har jag hatat den, det är som helvetet sparat på 300 sidor. Nu knatar jag ju ut grundskolan och vi fick de där dumma böckerna. Som om att jag ens skulle vilja ha den liksom.. Anyways, den fick följa med hem ändå. Men bara av den anledningen som ni ser på bilden. Haha payback jefla bok, hur känns det nu då vavavava? I hate you. Au revoir bitch du hamnar i majbrasan nästa år

Kommentarer
Postat av: michelle

HAHAHAH, fyfan vad underbart! Jag njöt som fan när jag rev sönder den :D

2010-06-09 @ 21:17:43
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHA, håller med michelle ;)

2010-06-10 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback