e to the nd



Tjingeling! Idag hade jag skolavslutning, kändes förjävligt. Helst hade jag krypit in under en sten, eller typ i alla fall allt jag kände. Känslorna, de kunde fått krypa in under en sten. Jag har inte känt någonting alls tills nu, tills idag då jag stod där en sista gång men världens bästa människor och insåg att det här är slutet på 9am. Min klass som jag gått med i tre år, en del utav the peoples i till och med sex år. Helt insane. Solen sken, fåglarna kvittrade, lalala osv, och jag grinade. Jag har fått lära känna så många fantastiskt bra människor och nu ska jag säga hejdå. Det. Känns. Fel. Blä.


Hörni, för en gångs skull har jag ett minneskort smockat med bilder.. Men ingen tid såklart för omväxlingens skull. Jag lovar att visa bilder från balen och avslutningen så fort jag kan! Kram, ni vet inte hur bra ni är!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har också jävligt mycket bilder att visa och även saker att fota! hehe men pallar man? nej!

jag vill bara njuta av lovet..hehehe

2010-06-10 @ 21:24:01
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback