IF YOU COULD DO ANYTHING, WHAT WOULD YOU DO?



Dra på trissor vad jag är bra på att blogga! Jag menar uppdaterar all day long och toppar listan för mest aktiv! Eller? Just wishing kanske. Nä faktiskt, jag är som de flesta alla andra levande och har ett liv att hinna med också, och ett jobb att gå till. Och just nu känns det som att jag inte gör annat än scannar de där förbannade streckkoderna, kan nog se dem om jag blundar.. Men det är chill. Fast just idag har jag nog tagit sliten till en helt ny nivå. Sovit har jag inte gjort på ett halvår och det där med att äta är jag inte sa fantastiskt bra på heller. Alldeles nyss släpade jag mig upp ur soffan där jag typ däckade vid fem, och nu ska jag äta donken. Hehe ja ni ser. Inget direkt fabulousliving på mig faktiskt. Men nu är jag i alla fall ledig i två dagar, förhoppningsvis.. Och imorgon ser det ändå ut att bli en rätt grym kväll, ska hänga lite med Isa och Alice igen. Och vi tre tillsammans är nog tidernas värsta kombo. Honestly. Hehe. Vi ska ut och träffa lite gött folk och ha det lite awesomekul. Fast det har vi ju alltid. Jaja. Ni är bäst, kramkramkram


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken mysig bild amanda :)

2010-08-02 @ 11:51:08
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback