Inget kaos ingen kris. Alla önskningar slår in, ändå saknas någonting. Är det såhär det känns att vara lycklig? Det är inga problem



Hello. Sött med kunder som tycker man är fin i håret. Mindre fint med katastrofväder, tvåtimmars bussresa hem, ingen middag och något jävla alibabaregn som såklart regnar in genom taket ner i mitt rum. AGN24L25hSRGNSÖR#HOA2. Så. Lugna puckar nu. Ehehe. Imorgon ska jag tillbaka till civilsationen. Tillbaks till värmdö. Fint. Inte femtioelva år till jobbet, och lite vänner typ. Något som händer i alla fall. Nu skulle jag helst gå och lägga mig men det är ju såklart genom taket över sängen som det regnar in. Så allting är apblött och jag är rädd att taket ska få fuktskador och trilla ner på mig. Över en natt sådär. Suck. Haha jag måste hitta någon att prata med. Seriosly. Kan inte go on med dessa no-lifer inlägg om typ ingenting. Yadayada. Är trött_chey_94 och har myrornas krig i hjärnan, vad gör man? Sover. Hahahaha nä juste. Måste ge mig nu. TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback