I took one step forward and two steps back and was this close to a heartattack





Hello. Crazy hair. Ser ut som att jag tog elvispen i stället för hårtorken i morse. I'm calling out hårinpackning where are you? Hehe. Håhå jag tycker om vardagen nu. Hela livet är fint. Dagar som aldrig blir till nätter, sena mornar på baksidan. Inget alarm och frukost framför tv'n. Ananas, cola och sunshine. Regn också. Med bra film. Hiho. Dessutom är jag inte särskilt grinig över jobbet heller, det är fint med nytt folk, lön och något att göra. Jag ä inte bitter. Ni vet. Mina kåmpisar som sitter lite around the world och steker börjar trilla hem också. Känns som att de här sista veckorna lär bli de bästa veckorna. Och jag har kommit fram till att det kommer att bli så bara därför att jag tänker göra dem till det. Jag tänker inte spendera mitt slut på sommarlovet tillhörandes skaran som sitter hemma och whinar över allt. Fan jag är sexton år, nästan ledig, har cashflow, grymma planer för hösten och helt amazing vänner. Varför skulle jag gnälla? Skärp er förfasen. Vi är inte ensamma bara för att vi inte är två. Och varenda gång vi låter oss själva dras ner av det så kommer livet att hända utan dig. Can't let that happen liksom, det vet ni ju. Kram

Kommentarer
Postat av: Isaura

Grymt Amanda! That's the fucking spirit! Jag. Älskar. Dig.

2010-07-23 @ 03:50:00
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback