Vi blir aldrig som dom från stan



Tjoho nyss hemkommen från allsång på skansen. Och nu hamnade jag här såklart. Imorgon ska jag nog gifta mig med Oskar Linnros sådär. Typ. Eller åtminstone boka biljetter till hans konsert. Håhåh fint som fasen. Han var ju där today, Salem med. Och Di Leva om ni ville veta.. Trodde inte det egentligen. Jag och Fanny drog in vid ett och spenderade sedan de nio kommande timmarna på en bänkisch. Helt klart värt hur surt det än låter. Nu är jag ledig några dagar och ska faktiskt bo på min öde ö. Long story men det ska bli skönt. Inget värmdö och inget folk därifrån heller. Jag blir aldrig en sån från stan. Hahaha suck livet är så jävla roligt just nu. Imorgon lägger jag upp alla pix från mitt numera halva minneskort. Råkade bryta av det häromdagen men helt otroligt nog så klarade det sig. Fast nu har det levt sin sista dag för nu sitter ena halvan fast i minenskortsläsaren.. Don't ask. Haha jaja, vi hörs imorgon hörni. Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback