Ingenting kvar



Hello. Det är jag! Ni vet hon som brukade uppdatera den här lilla bloggen? Precis. Hon! De senaste dagarna har jag gjort allt och ingenting och prioriterat bloggen lite därefter. Dels har jag jobbat, och fyfasen vad gammal jag känner mig när jag kommer hem en timme försent och får förklara att jag "jobbade över", eller när jag pratar om mina "jobbarkompisar" eller måste gå till "lunchrummet och hämta kaffe".. Snart får jag nog en fyrtioårskris i förtid och måste pensioneras. Ha ha. Sen har jag hittat min nya musikkärlek också, Veronica Maggio. Mina hörlurar, spotify och te, var typ allt jag ägnade mig åt härom natten. Lite ledsen i ögat blir man då hon inte längre är tillsammans med Oskar Linnros. Dumt det där med kärlek. Just nu har jag precis landat här hemma, kom hem från en ganska körd igårkväll, natt och morgon. Men den var ganska värd ändå för kul var det. Somnade fem i morse, och jag behöver nog inte nämna mer. Idag mår man som man förtjänar och nu tänkte jag bli bästis med soffan och min tvåliterscola i kylen och inte resa på mig förens typ imorgon. Tjo


Kommentarer
Postat av: Fanny

Häng med på Maggio den 27 augusti på Grönan! Men vaaa? Hon är ju gravid med hans barn?! Eller var det någon annan kille? :)

2010-07-18 @ 21:52:50
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback