hello mystery, don't bother to explain



Tjena! Spenderade kvällen med Isa. Vi skulle uuut men först, alltid en dusch, inte lukta usch osv. Isa tog en timme på sig att fixa sitt hår.. Hon blev nöjd men inte jag. Skämdes för att synas på gatan med henne.. Hör du det Isa? ehehehe. Nääädå. Vi gick ut, mötte alice, jag kände mig aaasbrun jämfört med de båda som precis kommit hem från utlandet. Sen drog vi till något berg, mötte några randoms och typ dog åt att Isa inte visste vad tungmetallförgiftning är... "Vadå är det om man slickar på typ en metall?" Sen drog vi hem. Hoho. Nu ska vi chilla med busbert. Typw. Hejdååååå hehe isa är här förresten, hon har bytt frisyr nuee. Hiho



HAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHA

HAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHA HA


Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag har alltid så himla roligt med dig Amanda! ÄÄääälskar dig! ... och Busbert. :D

2010-07-29 @ 21:02:14
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback