mm watcha say



Best of both worlds

Hallå ja! Som sagt så är min dator stendöd. Bokstavligt talat. Så därav min dåliga update. Just nu sitter jag däremot och bloggar från min andra dator, eller ja. dator och dator.. Klump, sten eller till och med Mount Everest hade beskrivit det bättre. Och då snackar jag bara om dess size. Sen har vi ju åldern.. och vi säger som så att om antikrundan varit här nu hade de antagligen varit upp över öronen över min dator. Sicket antikt fynd! ohlala
eh. Imorgon har vi friluftsdag i skolan. Jag ska åka snowboard. kul tänker ni, pågsam död tänker jag. Som mina kära vänner så fint påpekat så bryter man antingen handleden eller tappat kontrollen och frontalkrockar med ett träd första gången man provar. Fan vad pepp jag är! Okej, nä det är jag inte. Jag ska inte ljuga för er. Jag är den mest ograciösa människan jag känner. Jag har trillat ur min egen säng när jag var vaken. Det var dessutom en våningssäng.. Okej, jag ska sluta vara negativ. Vi säger såhär istället,
Med min otroliga obalans och min fantastiska klantighet kommer jag att skapa historia! HELL YEAH


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha skönt skrivet xD jag har själv ramlat ur en säng jag med...jag sov dock och det var en TREVÅNINGSSÄNG!hehe..

riktigt fin na´vi på dig och din vän :)

2010-02-16 @ 23:17:06
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: haha nej eller asså jag gjorde det i sömnen :o det var min mamma som vaknade när jag ramlade ner! men det var typ när jag var 12 år eller nåt! Det konstiga var att jag inte kände något! hehe

2010-02-18 @ 01:05:04
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback