krossa allt




ena sekunden gråter jag av lycka och nästa gråter jag av sorg. har ni hört talas om humörsvägningar? det har jag. annars då? jag är hungrig dygnet runt och har gått upp ett och ett halvt kilo. det känns skitbra. grädden på moset är alla nationella prov som drar igång nu! samtidigt som ekonomiprovet, no-inlämningsuppgiften, bilduppgiften och allt annat fantastiskt som skolan hittat på.. den enda anledningen till att jag orkar är att jag är så himla trött att jag i princip lever på min överskottsenergi.

nämnde jag att livet är underbart?


Kommentarer
Postat av: Elin L

För det första: jag känner med dig, jag känner samma sak tror jag....

För det andra: du är så jäkla underbar.

För det tredje: krossa allt är en superbra låt.



nämnde jag att jag älskar dig?



<3

2010-02-10 @ 21:43:54
Postat av: Jenny

bygg nåt vackert eller krossa allt är en av de finaste meningarna jag vet :)

och du jag som du vet känner igen mig i det du skriver...humörsvängningar!

kram :)

2010-02-10 @ 23:38:45
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Isaura

Galet. Skolan kan ta sig i sitt feta arsle!



Och du och jag måste hitta på någonting snart!!! På riktigt, den här gången! Och förresten, nämnde jag att jag tycker du är förjävla fin, Amanda? <3

2010-02-11 @ 14:46:40
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback