all my love

Okej, well hello there fellas. Tankte skriva en snabbis for att uppdatera om laget och beratta att jag inte ar dod eller liknande. Har bara inte bloggat. Och tro det eller ej, inte nordat framfor en dator. Impossible made possible liksom. Som ni ser funkar ju inte - haha well - alla bokstaver med prickar.. Och det ar inte for att jag sitter i nagot exotiskt land och tjillar pa stranden eller sa, haha nono, jag sitter i gbg. Klagar dock inte da det ar ratt gott har borta anda.  (Alltsa ERRR tankte ju skriva gott dar. Ni vet gott fast med o plus tva prickar... Hade ju planerat att skriva det och verkligen fortydliga att jag ar i goteborg.. Och sa funkar det inte. Ahhhh feel the disapointment...)

Anyways, har tagit det ratt lungt over here, hangt i staden, kopt ackligt snygga byxor, akt en himla massa tag, fast ingen sparvagn (aka uppgravd tunnelbana) HEHE, varit pa bio, och atit goodie mat. Det sistnamnda var det basta nar jag kom hit da jag inte atit mer an nudlar och en macka pa tre dagar. Allting smakade himlen typ. Ehehe.. Imorgon ska jag val fortsatta gora lite mer av det jag redan gjort och ha det lite mer gott. Med prickar!


Haha juste btwbtwbtw, min blogg fyllde ar igar.. Kanner mig lite dalig som inte skrev da och som inte kan leverera battre an sahar idag liksom.. Men what to do, - GRATTIS BLOGGEN! Amandra tva ar och en dag, still going mer eller mindre strong. Hejaheja! Far ta igen detta lama grattis nar jag kommer hem for gotta go nu, men puss vavava

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt kompis ;D;D

nattkatten har snart 2,5 år. Från första starten. Första inlägget var i augusti nån gång..!

2010-12-29 @ 23:28:56
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback