Baby we were never meant to be together, we just happened.



Funderar ibland på om jag lever upp till plikten man har som bloggare. Jag tror inte det. Kraven ligger ju typ på innehållsrik text och ordentliga bilder.
Det är liksom minimum för att det ska fungera. Och jag skriver ju mest om cola.. Ehe. Eller kaffe. Eller att jag är så trött att det gör ont att vara vaken.
Och okej, bilderna brukar ha kvalité. Ska inte gnälla på min babe. Dock kryddar jag ju med dessa fantastiskt skarpa bilder från webben.. Så det känns
liksom som att jag ligger illa till. Dock är jag inte i något mood för att ändra på det idag.
För idag handlar mitt liv om cola och trötthet. Idag satt jag ett år på bussen som var försenad på grund av diverse snökaos, halka och yadayada.
Idag kom jag försent. Satt och gjorde inget i tre kvart, fick gå tidigt ifrån engelskan och satt sen sitta lika länge på bussen hem igen.
Idag gick jag alltså sammanlagt en timme i skolan, och krigande tre timmar i kollektivtrafiken för det. Och alltså nej.. Nej.

Såg rätt sharp ut i allafall. Ända tills jag kom hem och däckade i soffan. Vaknade, täppt i näsan, seg i huvudet och frös alternativt var för varm om vartannat.
Blö. Rullar nog in och dör under en sten om jag ska bli förkyld på det här. Err. Dålig_bloggare_94 signar ut. Puss ∆

Kommentarer
Postat av: Isaura

Ey, babe! Snyggaste bilden någonsin! :D <3 (Correction: snyggaste BRUDEN någonsin!)

2010-12-20 @ 20:38:40
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Elin L

du är så jävla grym!

2010-12-20 @ 23:40:20
Postat av: Jenny

äh! i like your blog anyways :D

2010-12-20 @ 23:48:30
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Svar till Elin L.

Du som är bäst fina du!

2010-12-22 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback