men det gör ingenting om dina händer är här.


Reblogggg

Ska vara ärlig med er guys och berätta att jag just nu ser ut som någon som precis klivit upp ur graven. Err. Det känns ungefär som att jag inte sovit på femton år which is pretty much what it is också. Inte sovit på en vecka iallafall. Tänkte ta igen det nu den här helgen och sen go all in sista skolveckan. Har terminens fjärde (haha) och sista prov, i engelska. Lite ångest över det då jag nog glömt bort hur man pluggar. Sånt gör vi ju inte på NTI *internskämt foshoo*. Börjar dock två och går till tre på onsdag och är sen ledig på torsdag så det ska nog fungera ändå. Anyways, kirrade radioprogrammet & redigerade 80 av bilderna ifrån bandet jag fotade förra veckan today, and it feels gooood att vara done med det. Nu är dock tröttheten ett faktum och jag ska inom en nanosekund typ dö i sängen. Såg att pappa köpt nya filmer så det står mellan I love you man eller Did you hear about the morgans, får se om jag orkar vara vaken länge nog att ens se en av dem. Heeh. Ska hämta snuffy och then i guess we'll see how that goes. Haha snuffy är min katt förresten. Sleep tight fellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback