Den här rubriken är en bomb.



Well hello there. Har krigat mot min kod & stilmall all day long och det börjar ordna sig nu. Still lite småfix kvar men det får bli ett work in progress liksom. Känns som att jag måste vila ögonen lite annars kommer det nog fattas en </body> någonstans i huvet snart. EhhHEhehEHeh. Åh är för trött för sånt här. Sov tre timmar i natt och kan berätta att jag ser ut som stryk by now. Skulle helst bosätta mig i sängen resten av kvällen men hade planer på att bege mig till loppan så det går icke. Dock kirrar kaffe biffen höhö. Eller cola. Smiley. Errr. Helg imorgon! Planerar att bara vara hemma fredag kväll och det har ju inte hänt på typ evigheter så det ska bli ganska skönt. Har rätt mycket foton att gå igenom och (fortfarande) ett radioprogram att fixa till. Blöh på det sista. Feel the ångest liksom när det skulle lämnats in förra veckan och ljudprogrammet jag använde la av. Det bidde till att börja om från scratch eller vänta på hjälp i en vecka, gjorde det sistnämna. Håller tummarna för att det funkar nu.
Gotta go nu, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

coca cola <3

2010-12-09 @ 18:13:48
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback