Cause this ain't Wonderland, and it damn sure ain't Narnia.



Things I should do - Kliva upp från golvet. Sluta dricka kaffe efter åtta. Sluta vara arg. Sluta sitta uppe way to sent. Satsa på skolan. Sluta strunta i att jag inte ens vill satsa på skolan. Sluta spendera halva livet åt att titta på film. Sluta hata vädret och snön. Sluta lägga all min energi på dåliga saker. Och sluta lägga all energi på dåliga personer. Sluta med det mesta typ. Fast det går ju inte. Half of the things gör jag omedvetet, och det andra blir bara för att jag inte bryr mig.  Och jag borde bry mig. Fast att det känns som att när jag faktiskt gör det, när jag faktiskt bryr mig, så gör jag det i onödan.
Haha åh, feel the happiness.. Ångest bor här idag.



En sak i taget och jag börjar med att kliva upp från golvet, vilket känns som  det svåraste då mina ben är ur funktion sen gårdagens body stupid pump.
Ett litet steg för människan, men ett stort steg för mig. Hoppas att jag dör lite mindre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

just love the title! :D

känner igen en del av det du skrev om också. haha

SATSA på skolan var det ja...hheh jaa får se hur det blir med det..:p

2010-12-16 @ 01:18:58
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback