123456789


Jag och Alice, stentuffa

Shulu! Är hemma efter en typ neverending helg fylld med så fantastiskt lite sömn och så oerhört mycket crazy shit att det bara är galet. Och kul framförallt! I fredags klockan någonting åkte jag hem till en från skolan, mötte vännerna och hamnade mitt i draget liksom. Haha eller? Jo men typ. Klockan blev för mycket och fem in the mornin sådär sov jag min tre timmar långa skönhetssömn. Vaknade och krigade, och jag menar det verkligen, krigade mig till jobbet. Nu ljuger jag när säger att det gick jättebra.. Har aldrig varit så pigg och kry som den dagen! Wellwell, pallrade mig sedan hem för att packa och rulla vidare mot alice och isa. Kvällen blev pretty much lyckad och bussresan hem från festen vi var på är numera räknad som legendarisk. Hängde med tjejerna hos Alice där jag vaknade today och mot kvällen kom det lite killar och hälsade på, slitet var ordet och vi tog det lite lungt bara faktiskt. Skrattade åt laddergoat och kofilmen som ligger här under i bloggen. Haha stört. Åkte nyss lite moppe hem och insåg att jag skulle jobba imorgon, sju timmar.. Nu är jag trött som få och borde nog sova lite strax, Kramkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback