You hide behind your words



HEEEJ. Allt najs? Hope so! Med mig är det prima, det är ju friday. Har varit busy med lite av allt hela veckan så ursäkta för uppdateringen. Jag har knatat runt och varit sketasur på allt nu i ett antal dagar och det har ju sina anledningar, men nu är det så gott som gone och det är allt det där som gör mig sketasur också om några månader. Sorligt i sig men lite bra ändå. Förutom det har jag skrivit en krönika till svenskan, det var riktigt kewl faktiskt. Tyckte jag som inte kan skriva krönikor liksom. Nä men faktiskt, man lär sig något nytt varje dag. Annars så har jag umgåtts med elin the beaver och vi har bakat världens goaste men framförallt snyggaste jäkla muffins! Vi skulle bjuda franskafolket på fika så det blev en såndär tre timmars spontanbakningskväll. Alltid kul. Jag har också lärt mig en dökool thingy i photoshop, värsta rainboooowen liksom, höhö. Om ni undrar över bilden så togs den inte vid ett av mina seriösaste tillfällen. Fast jag har börjat undra om jag någonsin har några sådana. Seriösa moments alltså. Jag tror inte det. Jaja, nu ska jag leta rätt på lite food. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha de enda seriösa moments som jag har är väl i skolan framför en lärare eller framför någon gammal person helt enkelt ;D

2010-04-25 @ 14:43:52
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback