and even when your hope is gone, move along just to make it trough



vi är hemma från nacka nu och lilla elinpelin ska sova över här idag. förresten så hittade jag ett par blåa chinos, på gina tricot fanns dom och nu har dom flyttat in i min garderob. jackan fanns inte och det var ju lite synd, men på måndag ska jag in till stan så då får jag väl kolla där också. imorgon har jag och elin planerat att gå ut och fota lite granna. mest på oss två får det nog bli, och sen tänkte vi leta fram min cykel också och  cykla lite, hihi :D. nu måste alla hålla tummarna för att det inte ösregnar ute imorgon för då kan vi såklart inte göra allt som vi tänkt.. strax ska vi väl sätta oss framför tv´n men först så ska vi dricka te. 

punkt slut.

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Din blogg är skit fin & du skriver bra! Det var verkligen skit fint när du har alla bilder skit stora.. (:

2009-03-28 @ 23:33:39
URL: http://tengmof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback