there's no use in trying when the pieces don't fit anymore



när man sitter hemma såhär en hel dag så blir man lätt lite rastlös och det kan ju resultera i att man får för sej att leka med inställningarna på kameran såhär klockan elva på kvällen. det här är då vad jag ådstakommit och det är helt enkelt en burk med glitter i. smink ska det nog föreställa och jag antar att man ska ha det som någon slags ögonskugga ? dock har jag aldrig använt den och nu när den är såhär två år gammal känner jag inte för att göra det heller..

nu ska jag borsta tänderna och sätta på mej pyjamasen. sen tänkte jag titta på mean girls. jag har nog sett den en sådär hundra gånger men det gör inte så mycket och jag kan lätt se den hundra gånger till eftersom att det är så bra. : )
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback