It's not real until you feel the pain and nothing ever hurt like you


magdalena konefal - thinking about you

idag har jag inte gjort särskilt mycket och det var varit ganska så skönt faktiskt. fast lite plugg har jag hunnit med ändå och sen har jag tränat som alltid på söndagar. veckan som kommer nu kommer jag ha en massa att göra eftersom att vi har ett prov i franska, ett jättestort arbete i religon från so'n och sen har jag en massa i matte också. min mattelärare är så dum för vi har ett uppgiftsschema att följa med olika mattetal att göra för varje vecka men han ger oss aldrig någon tid till att faktiskt göra dom, istället brukar han stå och prata på lektionerna eller så låter han oss leka små lekar. och visst det kan ju vara kul med lekar men inte när man vet att man kommer att ha ett mega prov på det vi missar..

nu ska jag dricka lite te och titta på en film. puss

Kommentarer
Postat av: carro

Skit snygg header! :D

2009-03-01 @ 20:13:19
URL: http://casslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback