trust in your heart and there's no need to understand



idag har jag varit hemma hela dagen, jag har pluggat lite också. vi har ett mega prov i so om slavhandeln på onsdag och sen ligger vi fortfarande fem veckor efter i planeringen i min mattegrupp så där har jag förökt plugga lite på egen hand också. nästa lördag är det ju earthour. har sett reklamen på tv nu också och sen såg jag när jag var med pappa och handlade häromdan att arla är med också, deras mjölkpaket är nu svarta (släkta). jag tänker såklart också vara med så på lördag ska elin komma hem till mej och så får vi väl sitta där i mörket, tur att det finns värmeljus!

kramkalas


Kommentarer
Postat av: Isaura

Gud vilken söt liten plutt! :D

2009-03-23 @ 08:22:28
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Elin. L

SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII <3

2009-03-23 @ 17:46:39
URL: http://alwayselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback