if it's gonna be a rainy day it is nothing we can do to make it change


bobo, johan & elin. ;D

hejsan vänner. idag var min franska lektion inställd så jag och elinpelin låg i sofforna i cafeterian och drack oboy hela den lektionen, det är så mysigt och ligga där och bara prata om allt och inget : ). när jag kom hem så åt jag lite mellis och sen ringde bobo och frågade om religionsuppgiften som jag berättade om förut, så då hjälpte vi varandra lite med den och sen så pluggade jag lite på no'n också. blä på att vi har världens jobbigaste no-prov på torsdag om ljuset! D:

ps. idag laddade jag ner spotify, det är verkligen superbra! : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag har också spotify, det är verkligen huuur bra som helst! <3

2009-03-09 @ 20:56:51
URL: http://sofiat.blogg.se/
Postat av: jessica

jag har oxå spotify och det är skit bra :)

2009-03-12 @ 22:39:41
URL: http://jeeesssiiicccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback