i wanna hit you just to see if you cry


titta vad jag och min kära lillasyster snart tänkte ta och proppa i oss.  : )

idag  på morgonen så hade jag glömt att jag ställt klockan så att jag kunde snooza en timme så jag gick upp och klädde på mej kläderna en timme för tidigt, och sen när jag väl upptäckte vad klockan egentligen var så gick jag och la mej igen. och sen när klockan ringde som den skulle en timme senare och jag gick upp igen så upptäckte jag att klockan gick en timme fel så då fick jag gå och lägga mej ytterligare en gång. X)

i dag har jag inte gjort så väldans mycket. i skolan åkte vi skridskor och jag trillade inte en endaste gång :D. och efter skolan så gick jag med miranda ner till centrum. det var väldigt längesen jag umgicks med henne så det var ruligt. nu ska jag ta bort mitt smink och lite sådant.

pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback