i saw a spider and i did'nt scream

hejhej vänner. imorgon börjar jag klockan tio över elva för vi ska ha friluftsdag med skolan. jag ska vara med lilla älin som vanligt och vi ska bowla. inte för att jag är särskilt bra på det eller så, menmen. idag fick jag en ny färgpatron till min fotoskrivare så nu ska jag börja göra med min minnesbok för 09. jag ska sätta in kort på alla roliga saker som kommer att vara värda att minnas ifrån det här året. tänk vad kul det ska bli att titta i den om några år eller när man är vuxen. : )

om bilderna jag lägger upp blir extremt färglada eller ibland väldigt mörka, nästintill svarta så beror det antagligen på att jag inte har samma skärminställningar på min skärm som på eran. det brukar också vara så att stationära datorer har bättre skärmar än dom på en bärbar och eftersom att jag alltid redigerar mina bilder på den bärbara datorn så förstår jag om bilderna inte ser kloka ut för er som har en stationär dator.

kramis.

Kommentarer
Postat av: smh

Sv: Japp det ska jag.

Ska du åka med oss ? (;

2009-01-20 @ 18:50:26
URL: http://knuffas.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; oja, jättetur :



lycka till på bowlingen vetja :

2009-01-20 @ 19:29:18
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback