Who doesn't long for someone to hold, who knows how to love you without being told

hejhej. idag på no'n fick vi göra slime, jag hade knallgrön karamellfärg i min så den såg ut lite som snor faktist.. -.- på eftermiddagen fick jag gå till jagvetintevadgruppen som alla tjugofyra tjejer i min klass måste gå till varje tisdag. vi går dit för att vi ska förbättra sammanhållningen och gemenskapen bland oss, tyvärr så funkar det inte och det är för det mesta allmänt tråkigt men idag så fick vi förvånansvärt nog göra någonting roligt. eller vi fick börja planera och förbereda för någonting roligt. för ledarna i gruppen tycker att vi borde visa upp någon slags teater inför våra lärare och killarna i klassen och då kunde man välja om man ville medverka i teatern eller om man ville hjälpa till på sidan av. och ett alternativ var då att man kunde få dokumentera, det innebar att man skulle fota, intervjuva och skriva om allt som hände ifrån det att dom börjar öva på teatern tills det att dom visar upp den. både jag och älin sa till om att vi ville göra det så det ska faktiskt bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot det :D.

nu ska jag ta bort mitt smink och ta en kopp te och sen titta på tv lite tror jag. puss.


titta vilket fint halsband min lillasyster gav mej i julklapp : )

Kommentarer
Postat av: Elin. L

åh va fint halsband! jag tycker du ska ha det i morgon :D <3

älskar dej amandutt

2009-01-13 @ 20:09:42
URL: http://alwayselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback