I try my hardest just to forget everything

Jag har blivit utmanad av steffie.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. ·
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. ·
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

- jag tror på karma

- jag tänker alltid för mycket på onödiga saker och får ofta tvångstankar

- jag vill gära tro att jag inte är som alla fast att jag egentligen vet att det är så

- jag är beronde av uppmärksamhet

- jag har svårt att ta åt mej när folk säger att dom älskar mej

- jag är livrädd för spindlar

- jag tycker om att lära mej nya svåra ord som jag sen
kan gå runt och känna mej töntigt stolt över att jag kan

- jag var elak när jag var liten


sådär, nu vet ni lite mer om mej. jag utmanar alla som vill bli utmanade.


Kommentarer
Postat av: Lina

utmana mig ;)

2009-01-29 @ 14:00:41
URL: http://henningsonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback